Monday, December 8, 2008

Wah...Suami muda

Well seperti biasa la aku surfing some stuff, then terjumpa pulak satu blog ni, and one of the artical sangat menarik perhatian. Title post tu Rahsia Wook jaga suami lebih muda. Korang boleh clik kat title tu kalau nak view. Wah aku memang amazed sesangat. Perempuan ni dah tua, umur 106 tahun, so boleh aku panggil nenek la dan yang paling bestnye ni umur suami dia, 37 tahun. Cuba bayangkan 69 tahun lagi tua dari suami die. Wa...salute aku sama nenek tu. Owe lupe pulak, nama nenek tu Wook Kundur and suami die pulak Mohd. Nor Musa. Suami dia ni, adalah suami yang ke 22. Wow, sangatlah hebat. Anak pulak ada lebih dari 20 dan cucu lagi la tak terkira. Well dalam artical tu die cerita la macam mana dia jaga suami muda die tu. Sentiasa jaga makan, pakaian etc. Yang bestnye, still boleh melayan tempat tidur lagi tu. Macam manelah agaknye erk. Tak dapat ku bayangkan. Tapi apa yang boleh aku kate, nenek ni sangat hebat. Yang kat atas tu gambar nenek tu dengan suami die, aik, macam suami die segan je nak pegang die. Hehehe... Btw, atas dasar apa agaknye ye suami die tu kawin dengan die? Cinta ke? Any comment?

No comments: