Wednesday, December 31, 2008

Another same situation...

Another same new year celebration. Just at home, in front of my lappy. Bored isn't it? Well this is life. The real life. Well tadi aku masak, meggi goreng je tapi bukan meggi goreng instant, ni buat sendiri nye erk...but then aku terlebih masih. Aku pun tak perasan brapa banyak thus mixing stuff aku letak, then bila hidang kat papa....die tak nak makan. sebab masin. Papa aku memang cerewet. So aku yang tengah blur waktu tu pun tak tau nak buat ape. Terkaku seketika. Tak teringat pun nak pegi petik limau kat tepi bilik abang aku tu. Kesudahannya papa aku kuar pegi jamming tanpa makan. Well for sure aku rasa dissapointed, tapi nak buat camne, benda dah jadi.

Sepatutnya aku kena ada kat faculty sekarang ni. Sebab kena arrange class guitar aku yang start hari ni. Disebabkan aku malas nak balik Shah Alam, so aku skip la guitar lesson untuk hari ni. Plan asal aku nak jumpa Naz hari ni, tapi disebabkan hari Isnin lepas punya plan tak menjadi, aku dengan memandainya cancel sendiri. This week saja sangat banyaklah benda yang buat aku dissapointed happen. Nak tak nak kena accept jelah.
Aku rindu nak balik Shah Alam. Sebab kat sana aku bebas nak pegi memana, nak buat apa. Tapi dalam masa yang sama aku tak sampai hati nak tinggalkan papa sorang-sorang kat rumah. Yelah, since mama tak de, papa memang tinggal sesorang bila aku dan along balik ke kolej. Sebab tu aku selalu balik every weekend, sebab tak nak biar dia sesorang. I miss my mum. Masuk tahun ni, dah dua tahun dia pergi. Well dah takdir kan?

Erm...whatever it is, tahun ni Negeri Sembilan memang tak de New Year Celebration, due to the death of our last Yang Dipertuan Besar, kalau tak boleh jugak aku pergi celebrate kat seremban je. Huhuhu.... So aku pun duduklah rumah. Mengadap lappy yang sering menyakitkan hari. New Year pada aku rasa macam hari-hari biasa saja. Nak kata azam baru? I tak pernah ada. Sebab aku tau aku takkan buat. So aku hanya akan buat bila aku rasa nak buat. Tak payah ada azam new year pun tak pe. Belum tentu lagi akan terlaksana.
Erm...aku just nak wish everyone Happy New Year...so enjoy your celebration, (well aku tak pernah pun dapat join new year celebration sebenarnya) and may God bless ya......(aku pun tak taulah ape nak cakap and merepek lagi). To Wanie...my beloved roomates....owe...aku skarang roomates dengan Wanie and Aiman chubby...hehehe....erm aku jumpe korang after New Year erk... XOXO...

No comments: