Saturday, April 11, 2009

Confession of the untold secrets

Aku pernah ada crush, pada seseorang. A big crush. Waktu tu, aku cuba untuk dapatkan dia. Tapi sayangnye, i've been stabbed by someone yang aku sangat percaya waktu tu. My crush ni minat pada the one yang aku percaya ni and dia pernah mintak couple dengan the one yang aku percaya ni, dan this girl terima, walaupun dia tau yang aku tersangatlah gilakan this guy. Sedangkan dia pulak tak de feeling langsung pada this guy. Well it did break my heart. Teramat sangat. Iyalah, memula that guy layan aku baik je, then suddenly dia diam dan jauh. Rupa-rupanya dia dengan this girl. Tapi diorg togather sekejap je. Kesian that guy. I know that he is really a good guy. Dia tersangat baik. Sampai sekarang aku masih sanjung dia sebagai seorang yang baik. Tapi feeling pada dia of course la dah tak da ye. Well pada pendapat aku, this girl plak, dia macam jeles dengan aku. So dia cuba dapatkan apa yang aku nak atau ada. Until now. She still doin it.

Back to the tittle, "Confession of the untold secrets", hari ni aku telah bukak secret tu pada the guy yang aku pernah ada crush tu. Kesian dia. Until now dia still tak dapat jumpa a girl yang betul-betul sesuai untuk dia. Semuannya sebab dia buat cerita sedih yang dia tak de gf. Well whatever la. Aku tak taulah dia faham ke tak maksud aku. Point yang aku cuba jelaskan pada dia. Hopefully dia tak sebengap mana. So he should understand it perfectly i guess. Tapi aku tak taulah macam mana reaksi dia lepas ni. How he would treat me. Sama ada dia akan menjauhkan diri lagi macam dulu or act seperti biasa.

Bila aku confess pada dia terasa sayu pulak. Tapi aku syukur, sebab aku punya Naz sekarang. Yang sering ada bila aku jatuh dan bangun. Yang sering sudi bila aku ceria dan sunyi. Well life goes around and comes around. Memang apa yang that girl buat pada that guy and aku tak patut. Dia tak patut break hati that guys. And tak patut terima that guy untuk sakitkan hati aku. Aku memang tahu dan dapat rasa dari dulu yang dia cemburukan aku. Lantaklah dia. Malas aku nak fikir pasal dia.

Well pada that guy(the crush), aku harap kau akan jumpa orang yang sesuai untuk kau dan jangan mengadu pada aku lagi yang kau sunyi(hehehe just kidding). Pada that girl, seriously kau memang selalu je tak puas hati dengan aku kan? Ade je yang kau nak buat aku sakit hati. Ada saja orang yang kau cuba rampas dari aku. (Aku cakap orang bukanlah hanya bermaksud teman lelaki or crush, tapi including orang yang kita panggil teman atau kawan). Sampai kawan kita pun tak peduli kan kita. Lantaklah dia. Aku harap kau kena pulau la suatu ketika nanti. Biar kau sedar balik diri tu.

P/S: For Naz, thanks for always be with me, no matter how hard things may seems. Te qiero mucho mi amor...

No comments: