Friday, October 8, 2010

Membuli si pembuli

Hamek kau Afiq. Mulut kau maha puaka. Sebab tu aku dan Mak Jah gelar kau Afiq setan. Tapi rupa-rupanya kau ada latah jugak ye. Hahaha....lawak sey.... Gile tak cool. Mulut dah puaka, muka dah macam perampok pecah rumah, tapi melatah.... Serious lawak..

Semalam memang seronok aku membuli kau. Biasanya kau yang membuli member2 kau dengan mulut puaka kau tu kan? Semalam kau pulak kena buli dengan kuku pisau aku! Hamek kau...melatah sambil melompat sambil fancing.... Really tak macho babe...

Pada muke ko kena marah dengna Cik Zaki! Hahaha.... Aku yang membuli, kau yang kena marah... Hamek kau... Hehehehe

Sewaktu entry ini ditulis, si Afiq setan baru saja mendapatkan card matrix die dari aku sebab aku bawak lari..... Hehehe.......... Dan si Danial, masih tidak muncul untuk tuntut card matrixnya kembali yang aku curik pada awal pagi tadi...

Dulu aku suke main kejar2 and curi kat matrix dengan Hezron, sekarang dengan budak berdua ni pulak... Mak Jah memang dah tersangkut sket dengan si Afiq Setan, aku pulak tengah ter'angau'kan si Danial, kena sangatlah tu. Tapi aku tau tau, angau tu mesti kejap jer... Tengok la by next week, pulih la tu....

Btw, i heard a lot of gud things about him (Danial), he's so kind, he's good at aural skills etc.. He's so sweet sangat... He's almost perfect for a good guy. Oh and he's stylish........also........ Tapi yang slack nye....die berada dalam rejected list aku sebab dia bawah umur... huhuhu damn!

Tapi entahlah, hopefully masin mulut kau wani, mane tau aku and die boleh jadi macam kau and Thairy ke? Hehehe amin......

2 comments:

Unknown said...

before me and thairy = byk gile list of criteria i want from man as a bf.

after me and thairy = screw the list, as long as you're sincerely happy and in love, that's good enough. if it's meant to be, it'll happen anyway. hahahahaha.

fate can work in the most unusual way, I'm the living prove to that now ;) Good luck yer~

Cherylz Nur Izatty said...

hehehe hope so...tp entahlah bdk tu tgk mcm stone je...x pernah pamer feeling pun....btw...aku br jumpe die td... :P berbunga-bunga hatiku ini..hehehe