Tuesday, October 12, 2010

Hikayat 1001 malam...

It was fun. Danial sit right next to me. Dan dia melayan saja kegedikkan aku ini. Hehehe... Tapi dalam masa yang sama aku masih teringat. Si Afiq setan punya pasal la. Dia yang ingatkan. Dah la petang tu aku emo kejap. Worth jugak aku pergi dinner tu. At least malam tu aku happy sikit. Plus si panjang itu ade...

Tapi yang tak best, aku tak dapat nak sakat si Tera lebih2. Sebab aku janji just untuk malam tu je aku tak kacau die. I did keep my promise. Konon control perangai la sebab Danial ada sebelah. Tapi hari tu malam pergi makan kat lilin dengan Mak Jah and budak group yang tolong die showcase tu, Tera and Danial ada menyebuk, pun aku selamba je sakat Tera. Siap lari kejar2 lagi...hehehe.. Tapi masa tu belum angaukan si panjang tu lagi.

Yang menang best dress malam tu for perempuan Ili Diana & lelaki, si Diva.. Erm lelaki la sangat si Diva tu. Kenapa la diorg tak buat category untuk kaum yang sepruh je? Mesti drag habis pondan2 tu...

Erm...si panjang tu melayan je perangai aku malam tu. Tu yang seronok tu. Tapi dalam masa yang sama aku try control jugak sebab dah kena sound dengan Sabby si mulut leser itu. Oh ni ade preview some of the pict masa malam tu.

Me & Mr D pojaan hatiku...(oh ku angau lagi...)





Danial, Azie, Jeppy, Dayah & Sabby



Dgn Zul (x scandal si bola ragbi)
(serious ko tak de taste Zul, but perhaps kau hanya pandang bola ragbi die tu kot...)



Afiq (Muke cam penyangak pecah rumah tu) & King (yg mcm Teddy bear tu)


INFO TAMBAHAN:

Afiq(seperti gambar di atas) sedang berskandal dengan Mak Jijah. Dan Mak Jijah pulak setiap waktu asyik cakap pasal Afiq kat aku. Naik muak aku. Macam kau sorang je yang angau. Aku pun angau gak, tapi dah stabil dah. Ni dia setiap masa dan waktu, topiknye hanye Afiq... Oh Azie...please help me.... Wa.....Mak Jah dah kembali seperti dulu!!!!!!!




No comments: