Wednesday, May 13, 2009

Finally i can breathe...

Finally....boleh jugak bernafas... It's almost a month tak dapat internet kat rumah. Aku mati kutu. Tak tau nak buat ape... Well sebenarnye banyak je keje....Tapi keje utamaku adelah on9...tapi tak dapat dijalankan. So mati kutu la jawabnye. Ni semua disebabkan habis rosak line phone sederet rumah aku ni. Kena sambar kilat. Bukan minor problem tapi major punye. Last week dah ada org datang betulkan, tapi tak boleh gak lagi. Puas la aku bising kat papa suruh call org2 yang berkenaan tu.

Then hari ni ade sorang je yang datang berbanding last week sampai 5 ke 6 org, org yang datang hari ni check rupenye, diorg salah pasang. Sebab tulah benda alah tu tak berfungsi. Bodoh......tambah lagi seminggu aku tak dapat on9. Bongok! Benci! At last dalam pukul 3 petang tadi, akhirnya aku dapat bernafas kembali dengan adenye line internet ku kini. Hehehe. Nasib hari tu tak terlepas registration course. Last day registration, aku kat Shah Alam, nasib aku sempat on9 kat CC, so sempatlah buat.

1 comment:

Iwan Shah Zainal said...

same ere....x byr bil hahahahahaha

p/s:skarang mmg musim sakit gigi?