Friday, November 19, 2010

Thanks

Thanks Eddy & Fik kerna buat aku tersenyum. Thanks Eddy even, you busy macam mane pun tadi, still ade mase tok melayan perempuan gila macam i ni. Thanks Fik cause u always be there when i need you. You're the best guy friend i ever had. Sumpah tak tipu. Tapi dalam masa yang same Eddy secara tak sengaja buat aku ter-rindu kat dia. Shoot.... Rasa nak salai je ko tadi Eddy. Tapi tak pe. Dimaafkan...
Hopefully plan nak merayap hari ahad ni jadi. Kalau tak jadi memang aku tenyeh si Arep dgn Haris, si master mind plan ni. Oh diorg cakap aku cute rambut pendek... Wah terus terasa mulut sampai ke telinga. Hehehe...
Hari tu dengan baik hatinye si Arep simpankan aku mcchiken supreme and si haris bagi oj utk bwk balik melantak time supper.....Indahnye... Thanks korang....terharu mak noks...hehehe
Susah pulak nak tido ni....
Hopefully esok Mr Chipsmore and Fik and Willy online dan melayan kerenah cik gedik ini lagi kerana dia sangat memerlukan perhatian mereka untuk mengelakkan dia dari melakukan kerja-kerja gila iaitu seperti mengamuk di public dan memukul dan menghentak seorang insan setan yang pernah buat dia terluka.
-The End-
P/S: Entry ini di tulis semasa diri ini sedang kukoo, tidak retard dan tidak juga normal.....cuma in the middle.... TQ

No comments: