Thursday, June 11, 2009

Server Down

Well...tajuk server down ni sebenarnye, x delah kena mengena dengan connection internet yang slalu menyakitkan hati kita semua bila dia buat hal. Tapi berkenaan dengan diri aku yang lately ni asyik breakdown. Memula mental breakdown. Ganggu aku nak buat kerja. Isi penting dah ada, nak buat ayat aku tetibe blur. Hampir sepanjang waktu keje jugaklah aku kena mental breakdown ni. Tapi nasiblah petang semalam ada perlawanan badminton kat tempat praktikal aku tu, dapatlah jugak release tension and tenangkan mental yg breakdown ni. Btw, mental breakdown tu semalam.

Hari ni pulak, emotion breakdown. Aku tak tau kenapa, tetibe emo sangat sampai kena kacau Naz yang tengah ada class tu, kenalah sayang aku tu memujuk sambil menenangkan. Sabar je la die dengan kerenah aku ni. Teruk punya breakdown...sampai mata aku merah la. Tapi of course la aku tak melalak depan org mcm sesetengah umat. Memula aku dok kt bilik tv cuba control emotion, then tetibe ade malaun sekor ni nyanyi lagu yang buat aku terus rase nak melalak. Terus lari ke surau and melalak sesorang kat situ.

Muka baru lepas melalak. Mata dah kurang merah.


Lately ni ada org hitting on aku. Hitting dengan cara main tarik tali. Bencinye. Aku paling tak boleh bla bile terpandang mata playboy die tu. Bergegar kejap satu badan. Mampos kena cincang aku kalau Naz tau. Huhuhu. Aku cuba buat gab, dia cuba menggatal rapat. Lantaklah lu mamat. Jangan bini lu carik wa kata wa menggatal kat laki dia sudah.

Owe, fyi, aku kena jadi mc untuk program 'Bintang Asli Remaja' peringkat zon selatan. And one n9 punya wakil, adik kepada Kak Cik @ Kak Fazura Violin tu. Nama dia Fazli. So just nak wish him good luck and all the best. Owe and i need a luck too. Aku dah la stage fright, cik mat menggatal pegi letak aku jadi mc, mau gagap aku atas stage nanti. Nasib aku bukan sesorg. Aku ngan KC. KC pon 2 kali 5 aku jugak, x reti nak beckp. Gabungan yang sangat padanlah tu cik mat. Kalau annocement tak lancar jangan salahkan kitorg erk. Kitorg dh cube buat yang the best.

Erm ape lagi erk aku nak membebel?
Owe ye...yang perlawanan badminton tu, aku ngan partner aku menang. Hehehe...aku partner dengan Lee (bdk practical UM tu) and dia memang bagus. Lucky for me...hehehe. Thanks Lee.

Owe and i guess that's for now kot.

2 comments:

Iwan Shah Zainal said...

cool beb...janga emo...x baguz
be happy....
relax,amek air smayang pastuh tdo heheheheeehh

Cherylz Nur Izatty said...

bnyklah lu....tido ye? erm...bagus2...