Saturday, June 6, 2009

Orang-orang yang ting tong

Hantu punya TP, tak pasal-pasal pagi tadi aku sakan kena bahan dengan TP waktu mesyuarat pagi tadi. Dah lah sebelum tu die buat lawak bodoh dengan menyuruh kitorg bayangkan macam mana kalau die pakai sari. Okey, korang cube imagine erk, dia itam, gemok and tinggi lebih kurang tinggi aku. Tak ke macam badak sumbu pun ade tu....tapi colour extra gelap sketl.



Lebih kurang macam nilah agaknye kot rupe die, cuma extra gelap, extra boroi and extra drag. BTW, gamba ni drag queen dr mane tah, aku jumpe kat yahoo pict.

Yang ketua pemuzik die plak, lagi sengal, orang tanya dia main instrument apa untuk perform, dia boleh pegi jawab main alat kelamin.....satu bilik mesyuarat sakit perut tergelak. Ada yang muka merah tahan gelak. Aku sampai cram perut dibuatnya. Lepas tu org tua tu ade hati plak ajak aku pg dating.... geli aku. Serious org tua tu lucah giler. 1st day kitorg masuk practical dh kena ayat2 lucah ngan die(secara bergurau, tp mmg ayat2 die agak lucah).

Meeting tadi aku dapat satu keje lagi, kena uruskan program "Bintang Asli Remaja" plak. Nasib bawah abg Faizal. Senang sket nak deal. Masuk ni dah 5 program aku bawah die. Bahagianye... dia tak membebankan otak aku. Next week ada kena uruskan bengkel kemahiran seni. Too bad tak dapat sambutan sangat, yelah sebab bebayor. Manelah org nak.

This week je la so far baru aku dapat relax weekend, kalau tak, asyik ade program je. Macam last week hari sabtu, dari pagi sampai malam. Pagi program lain, malam program lain. Yang belah pagi tu lagi haru, aku kena urus sesorg wo. Panic gak aku kejap. Yelah, abg Faizal lambat sampai. Nasib bahagian technical ada org, kalau aku jugak yang kena, mau haru.

Mate aku dah ting tong ni...ngantok bebeno........walau ada banyak lagi nak membebel. Perhaps aku kena sambung dalam post lain plak. Good nite.....eh nite ke morning erk ni? Dah kol 2 am dah....ting tong otak aku!

2 comments:

Iwan Shah Zainal said...

kahkahkah.....org tua tuh x ckp kasih sayang tuh....

but reality it is, org tua mmg lucah

Cherylz Nur Izatty said...

LOL...bg i mmg dh ckp gatal...sbb tu la camtu